loading...

دانلود پروژه پایان نامه کاراموزی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی با موضوع : بررسی رابطه عزت نفس و استرس در دوران ناباروری زنان و مردان نابارور به همراه پرسشنامه عزت نفس و…

خوش امد گویی

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط زرین پال و آرین پال مورد تایید قرارگرفته است.

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.

ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com


شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068  (پاسخگویی فقط به پیامک)

بنی حسن مهدی بازدید : 286 جمعه 06 فروردين 1395 نظرات ()

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی با موضوع : بررسی رابطه عزت نفس و استرس در دوران ناباروری زنان و مردان نابارور به همراه پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه استرس

قالب فایل: word  تعداد 121 صفحه

چكيده: هدف از اين پژوهش مقایسه عزت نفس و استرس دوران بارداری ، دربين مراجعه کنندگان مرد و زن به مراکز ناباروری مي‌باشد. در راستاي جمع اوري اطلاعات از بين دو گروه از ازمون استرس لازاروس و عزت نفس کوپراسمیت استفاده به عمل امد‌‌. و براي تحليل نتايج از روش اماري و از همبستگي پيرسون استفاده شد که نتایج نشان داد که بین عزت نفس و استرس دوران بارداری رابطه معناداری وجود دارد. با توجه به ضریب همبستگی محاسبه شده 761/0   r= و با 95 درصداطمینان می توان نتیجه گرفت که بین عزت نفس پایین و استرس رابطه معناداری وجود دارد.


فهرست مطالب
چکیده

فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت- ضرورت مسئله
بیان هدف
بیان فرضیه
تعریف عملیاتی واژه ها
فصل دوم
مطالعه منابع مربوط به موضوع مورد تحقیق
-
مبانی نظري عزت نفس
تعاریف
ساختارعزت نفس
اهميت مطالعه عزت نفس
ايجاد و رشد عزت نفس
ويژگي هاي افراد داراي عزت نفس بالا و پايين
تکنیک های رشد مهارتهای اجتماعی همگام با تقویت عزت نفس
تعیين کننده ميزان عزت نفس
عزت نفس سالم و ناسالم
عوامل موثر بر عزت نفس
تاریخچه استرس
-تعاریف استرس
-اختلاف استرس
-ابعاد استرس
-درمان استرس
-منشا استرس
-عوامل موثر در استرس
-بررسی فیزیولوژیكی استرس
-سبب‌شناسی استرس
-علائم جسمانی و روانی استرس
-بیان عقاید و نظرات مربوط به موضوع
بخش سوم
ناباروی
تاریخچه
 معرفی مرکز ناباروری رویان
پیشینه تحقیق
فصل سوم
روش اجرایی تحقیق
چگونگی اجرای پرسشنامه
ابزار تحقیق
جامعه نمونه
نمونه و روش نمونه‌گیری

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل
1. تحلیل توصیفی
2. تحلیل استنباطی

فصل پنجم
بحث و نتیجه‌گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
منابع

ضمائم


فصل اول ( كليات پژوهش )
 مقدمه : ويليام گود( 2005) مي نويسد :دراغلب جامعه ها، درمراحل اوليه اجتماعي شدن، نوزاد مي آموزد كه بالاخره بايد ازدواج كرد وفرزنداني به بوجود آورد. معمولا امتياز بزرگسالي تا زماني است كه فرزند نياورده است  اين فرض مسلم نيست وكوشش مي شود كه ارزشهاي باروري به هم تلفيق شود. اين وضع فرهنگي كه باروري را جزئي از احتياج های  شخصيت فرد مي د اند بافقدان نسبي تاكيد فرهنگي بر استقلال شخصي در اداره زندگي ونيز فرار از مرگ درتناقض است  مرگ يك پديده شخصي وخصوصي است وظاهر انسان احتياج به يادگيري اجتماعي چنداني درمورد چگونگي جلوگيري از بروز ان ندارد درحالي كه تعهد اجبار در تولد نوزاد  كه تكليف بي شمار در قبال انان داريم نیازمند تقويت اجتماعي قابل ملاحظه اي مي باشد . گود معتقد است ممكن نيست بتوان به صورت ناگهاني دسته اي از ارزشهاي باروري را به عنوان نوعي سازگاري جانشين كمبود جمعيت نمود زيرا تااين راه  اجتماعي كردن تاثير بخشد يك نسل به طول خواهد انجاميد 0 از سوي  ديگر چون هر زن درجامعه ميل شديد به باروري دارد ودسته اي از نیازهای  مربوط به شخصيت وي از راه  باروري زياد ارضاء مي شود به وجود آوردن فرزند كاري است كاملا خصوصي وشخصي ونه يك پديده دسته جمعي.
دركشورهاي عقب مانده ،مانع های رواني واجتماعي درقبول سيا ستهاي عمومي گسترش تجديد نوزادان وبه ويژه اعمال موثر برآنها وجود دارد . بسياري از اين مانع ها فشار ديني دارند .البته درهيچ يك از كتابهای مقدس انتقادهاي صريح وروشن ازتجديد نوزادان وجود ندارد اما اعتقادهای  عميق وريشه دار مردم سبب مي شود كه پذيرش هر نوع تدبيري براي كنترل باروري را عمل مغاير با آيين هاي مذهبي تلقي كند وحتي ممكن است اين تدابير را نوعي گناه به حساب آورند.
درايران نيز تركيب هائي از مسائل اجتماعي ،فرهنگي ،سنتي و تعصب هاي گوناگون وجود دارد .داوری افراد از خانواده بدون فرزند كاملا متفاوت مي باشد هرچند در اين امر اتفاق نظر وجود دارد كه خانواده ومسائل دروني آن از جمله مساله باروري از نظر مردم كاملا خصوصي مي باشد.          
عصر حاضر را عصر استرس مي‌نامند زيرا كه در چنين عصري مظاهر استرس بسيار فراوان و گسترده‌اند (كامر، 1995 به نقل از دادستان،‌ 1384) استرس در دختران بيشتر از پسران مشاهده مي‌شود زيرا كه دختران لطيف‌تر و روحي حساس‌تر دارند و زودتر دچار ترس و دلهره مي‌شوند و در نتيجه آن، استرس بيش از اندازه در دختران يافت مي‌شود. هر چه استرس زياد باشد، باعث افت تحصيلي در دختران و هر چه استرس كم‌تر باشد ، باعث پيشرفت  تحصيلي آنان مي‌شود.
بعضي از روان‌شناسان وجود پديده‌اي به نام استرس را در نوجواني متاثر از اثرات وجودي خاص اين دوره مي دانند و اين دوره را دوره فشار و طوفان مي‌نامند. بعضي ديگر استرس را اثرات فرهنگ و محيطي خاص مي‌دانن ، و معتقدنند كه استرس در نوجواني متاثر از تربيت آموزشي در فرهنگهاي مختلف مي‌باشد. در اين عصر بدليل مشغله‌هاي مختلف مي‌باشد . در اين عصر بدليل مشغله‌هاي ذهني و عسلي كه وجود دارد، مردم همگي هميشه در حال استرس و تنش به سر مي‌برند.

کلمات کلیدی :  سطح  استرس در مردان و زنان  نابارور   پایان نامه مقایسه عزت نفس و استرس دوران بارداری , دانلود پایان نامه رشته روانشناسی  بررسی رابطه عزت نفس و استرس در دوران ناباروری زنان و مردان نابارور دانلود پایان نامه با موضوع استرس و ناباروری 
بيان مسئله:      از منابع مثبت كه بسياري از روانشناسان بدان اشاره نموده اند عزت نفس مي باشد. عزت نفس موجب مي شود كه فرد بصورت كارآمد با مشكلات و فشارهاي زندگي روبرو شود.عزت نفس وسيله اي است در خدمت دستيابي به هدف  ورسيدن به آن.يكي از مهمترين نگراني هاي جامعه معاصر اين است كه چگونه مي توان افرادي شايسته  و با عزت نفس بالا تربيت كرد. اصولا سوال اين است كه چگونه مي توان استعدادهايي را در خود پرورش داد  كه انسان را قادر به عملكرد موثر در فعاليت هاي شخصي و اجتماعي بنمايد. اين نوع نگرش به سلامت بهداشت  روان مطابق با نظر علوم پزشكي معاصر نيز هست. بر اساس اين ديدگاه روش هايي كه مقاومت ارگانيزم را افزايش مي دهد مقدم بر تلاشهايي است كه نشانه ها را بعد از بوجود آوردن درمان مي كند. براي مثال عاقلانه تر آن است كه ما جمعيت را در مقابل آنفلوانزا مصون نماييم تا  اينكه تلاش نماييم مصيبت هايي كه بعد از اين عفونتها بوجود مي آيد را درمان نماييم ، بطوريكه او قادر باشد بصورت كارآمد با استرس هايي كه ناگزير در معرض آنها قرار مي گيرد روبرو شود بتواند شرايطي را كه پيامد هاي تخريبي دارند را  حذف نمايد( كوپر اسميت، 1968 به نقل از اتكينسون 1975، ص320).راهبرد قوي كردن ارگانيزم مستلزم اين است كه ابتدا پتانسيل ها و منابع سازنده را در انسان شناسايي و بعد در جهت تقويت آنها بكوشيم( همان منبع، ص 325).
     
اهميت و ضرورت مسئله:    بحث در مورد عزت نفس و شناسايي ابعاد مختلف آنها و در نهايت آماده كردن بستر مناسب محيطي براي بروز استعدادها د رجامعه اسلامي ما كه وارث انقلاب ارزشها و صاحب هوشمندترين نسل ها و پايدارترين ملتهاست از اهميت بسزايي برخوردار است.  حقيقت اين است كه عزت نفس به مثابه یکی از  برترين ويژگي  انسان در  راه رشد متعادل و متعالي شخصيت و پاسخي است به نياز انسان به شكافتن بن بست ها و راه يافتن به فراتر از ان چه که هست و به طور كلي در بررسي ويژگي ها شخصيتي جوانان از زاويه پديده استعدادها بعضي از اين ويژگيهای نيازمند توجه و تامل بيشتري است. براي اين منظور شناختن جنبه هاي مختلف استرس و رابطه آنها عزت نفس يك امر ضروري مي نمايد اينكه كدام جنبه شخصيتي با عزت نفس بالا رابطه دارد و چطور مي توان وضعيت مناسبي بوجود آورد تا جوانان بتوانند از كارآمدي و شادابي بالايي برخوردار باشند و سبب پويايي لازم براي جامعه شوند ضرورت انجام ازاین دست پژوهش ها را بر ما روشن می سازد.
هدف تحقيق:
1- هدف از انجام اين تحقيق رابطه استرس ناباروری و عزت نفس در بین زنان و مردان نابارور در ..
2-استفاده از نتایج حاصل از تحقيق براي مشاوران برای تسهیل در مشاوره خانواده.
سوال هاي تحقيق:
1-آیابین عزت نفس پايين با  استرس دوران ناباروری رابطه وجود دارد؟
2- آیابین عزت نفس بالا با  استرس دوران ناباروری رابطه وجود دارد؟
3-آیا بین سطح  عزت نفس در مردان و زنان  نابارور تفاوت وجود دارد؟
4-آیا بین سطح  استرس در مردان و زنان  نابارور تفاوت وجود دارد؟


Examine the relationship between self-esteem and stress during infertility quest

فصل دوم ( پیشینه و مبانی نظری )

مبانی نظری بخش اول:
 عزت نفس
      عزت نفس به عنوان جنبه اي از تفاوت هاي فردي ،موضوع بسياري از كتابها ،مقالات و مكالمات  است در جامعه كنوني ما، با انتشار كتاب ها و مقالات متعدد در زمينه شيوه هاي تقويت و افزايش عزت نفس و نقش اين عامل در دستيابي به موفقيت و شادكامي در عرصه هاي گوناگون زندگي ،اين ويژگي دروني بيش از پيش مورد توجه و استقبال همگان به ويژه والدين قرار گرفته است .بديهي است كه ارايه راهبردهاي موثر و مفيد در زمينه بهبود عزت نفس و مولفه هاي مربوط به آن ،جز در سايه نگرش علمي ودقيق به اين پديده و عوامل مرتبط با آن ميسر نخواهد شد براي شناخت درست و اصولي از هرپديده اي لازم است كه به تعريف روشن و مشخصي از آن دست يابيم ،به گونه اي كه وجوه تمايز و ارتباط آن با مفاهيم نزديك معلوم شود .
تعاریف : پژوهشگران تعاريف متعددي براي عزت نفس ارايه كرده اند كه برخي از آنها در زير ذكر مي شود.  عزت نفس عبارت است از احساس ارزشمند بودن ،اين حس از مجموع افكار ،احساس ها ،عواطف و تجربيات انسان در طول زندگي ناشي مي شود .مجموعه هزاران برداشت ارزيابي و تجربه اي ازخويش داريم باعث مي شود كه نسبت به خود احساس خوشایند ارزشمند بودن و يا برعكس احساس ناخوشایند و بي كفايتي داشته باشيم(كلمز  و همكاران1999 ،به نقل از اسدی، 1373، ص11). عزت نفس مولفه اي از مفهوم خود است كه عبارت است از قضاوت هاي انسان درباره ارزش خود و احساساتي كه با اين قضاوت ها مرتبط است (برك ،2004، به نقل از فیروزبخت ،1386،ص 448).



دانلود پایان نامه رشته روانشناسی عزت نفس و استرس در افراد نابارور
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی : بررسی رابطه عزت نفس و استرس در دوران ناباروری زنان و مردان نابارور

 به همراه پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه استرس
قالب فایل: word --- تعداد صفحات: 122 صفحه

 


فصل سوم ( روش شناسی پژوهش ) :   براي اينكه نتايج حاصل از پژوهش معتبر باشد بايد از يك روش مناسب در پژوهش استفاده شود.چرا كه روش نادرست منجر به  نتيجه گيري نادرست مي شود .دستيابي به هدفهاي علمي ميسر نخواهد بود مگر اينكه ،روش درست صورت پذيرد.
   در اين فصل به بررسي طرح پژوهش ،جامعه آماري ،ابزار گردآوري و روش تحليل داده هاي پژوهش مي پردازيم.
روش پژوهش : انتخاب روش و نوع پژوهش بستگي به هدفها و ماهيت پژوهش و امكانات اجرايي آن دارد بنابراين زماني مي توان در مورد نوع تحقيق تصميم گرفت كه ماهيت موضوع پژوهش ،هدف ها و نيز وسعت دامنه تحقيق مشخص باشد .همچنين فرضيات تحقيق از عوامل تعيين كننده نوع روش تحقيق مي باشد چون در این تحقیق رابطه متغيير ها مورد بررسي قرار مي گيرد پس روش تحقیق از نوع همبستگی می باشد.
جامعه آماري پژوهش :     جامعه عبارت است از گروهي ازافراد اشياءيا حوادث كه حداقل داراي يك صفت يا ويژگي مشترك هستند (سيف نراقي ،نادري ،1385)هستند در پژوهش جامعه به كليه افرادي اطلاق مي شود كه عمل تعميم پذيري درمورد آنها صورت مي گيرد (دلاور 1386).
در پژوهش حاضر جامعه آماري شامل كليه مراجعه کنندگان مرد و زن در سال 1390-1391 مي باشد که به مرکز ناباروری رویان  مراجعه و از خدمات این مرکز استفاده نموده اند. تعداد مراجعه کنندگان بر پایه آمار مرکزسالیانه  10 هزار نفر می باشد.

روش نمونه گيري ،حجم نمونه  : نمونه عبارت است از جامعه ای که ازکل جامعه انتخاب می شود ومعرف آن است (دلاور،1380) یا در تعریف دیگر مجموعه ای از نشانه هاکه از یک قسمت یک گروه یاجامعه ای بزرگتر انتخاب می شود است بطوری که نمونه مجموعه معرف کیفیات وویژگی های آن قسمت گروه یا جامعه بزرگتر باشد.(دلاور، 1384).
دراین پژوهش  نمونه گيري به روش تصادفي ساده انجام شده است ونمونه آماری این پژوهش شامل 250نفر است .
روش حجم آوري اطلاعات: جهت جمع آوري اطلاعات از روش كتابخانه اي و ميداني استفاده گرديد ،شيوه مطالعه كتابخانه اي براي تدوين مباحث نظري و ادبيات پژوهش بكار رفته و شيوه مطالعه ميداني براي گرد آوري داده هاي آماري مورد نياز پژوهش استفاده شده است .ابزار گردآوري پرسشنامه مي باشد كه بسته پاسخ است ،پاسخ دهند ه ها نظرات خود را به دو نوع پرسشنامه استرس وعزت نفس ابرازنمودند .
1- آزمون عزت نفس كوپر اسميت »: کوپر اسمیت ( 1967 ) با تجدیدنظر بر روی مقیاس راجرز و دیمون  ( 1954 ) پرسشنامه خود را تهیه و تدوین نمود . پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت به دو جنبه ذهنی و رفتارهای آشکار اشاره دارد و یک نمره کل از پرسشهایی که مضمون متفاوت دارند بدست می آید و فرض بر این است که این نمره کل ، عزت نفس کلی را منعکس کند (نقل از ارجمند ، 1386 ، ص 39) . اين آزمون مشتمل بر پنج موضوع است كه عبارتند از انجام تكاليف آموزشي ،روابط اجتماعي ،خانواده ،خود و آينده .اين آزمون داراي 58 ماده است كه 8 ماده آن يعني شماره هاي 6-13-20-27-34-41-48-55 ،دروغ سنج است .دامنه پاسخهاي آزمودني بصورت بله ،خير است كه هر فرد متناسب با وضعيت خود يكي از گزينه ها را انتخاب مي كند .بديهي است كه حداقل نمره اي كه يك فرد ممكن است بگيرد صفر و حداكثر 50 خواهد بود .چنانچه پاسخ دهنده از 8 ماده دروغ سنج بيش از 4 نمره بياورد بدان معناست كه اعتبار آزمون پايين است وآزمودني سعي كرده است خود را بهتر از آن چيزي كه هست جلوه دهد .
سوالات شماره 2-4-5-10-11-14-18-19-21-23-24-28-29-30-32-36-45-47و 57 پاسخ بلي 1نمره و خير صفر مي گيرد و بقيه سوالات بصورت معكوس است يعني خير آنها يك نمره و بله صفر مي گيرد. با توجه به مجموع نمره حاصله سطح عزت نفس هر فرد تعيين میگردد (بيابانگرد،1385 ، ص 47).
اعتبار و پايايي آزمون عزت نفس كوپر اسميت
    ابزارهاي سنجش عزت نفس معمولاًداراي دامنه گسترده و آميخته از ماده هايي كه اشاره به«خود »دارند مي باشند  .اعتبار اين آزمون بدين معني كه سوالات موجود در آن عزت نفس را مي سنجد مورد تائيد اساتيد رشته هاي روان سنجي و آمار و روش تحقيق بهرامي و دلاور دردانشگاه علامه طباطبایی قرار گرفته است (بیابانگرد ،1385، ص 78).پرسشنامه اي كه در اين تحقيق مورد استفاده قرار گرفته است. پرسشنامه اي است كه در در جه بالايي ازاعتبار و روايي برخوردار است. اين پرسشنامه داراي امتياز بين فرهنگي بودن است زيرا هم بر روي دانشجويان انگليسي و هم دانش آموزان دبيرستان نرم شده و هم بر روي دانشجويان عرب در دانشگاه عربستان سعودي نرم شده است .همچنين توسط اكبري آرزومان (1372)همبستگي نمرات مقياس كوپر اسميت با سياهه عزت نفس اليس پوپ محاسبه شده بود كه ضريب همبستگي بدست آمده 650/ بود بنابراين مي توان گفت كه اين تست از اعتبار بالا و قابل اعتمادي برخوردار است .(اكبري آرزمان،1372، ص 47).
درزمينه پايايي اين آزمون بايد خاطر نشان كرد كه در ايران جهت تعيين ضريت پايايي آن ،تحقيقي بر روي دانش آموزان ودانشجويان انجام شد .در اين تحقيق 200 نفر از دانش آموزان سال سوم و چهارم دبيرستانهاي و100 نفر از دانشجويان دانشگاه شركت داشتند .ضريب پايايي حاصله براي گروه دانش آموزان 800/ بود با توجه به ضريب فوق مي توان ادعا نمود كه مقياس مزبور از ثبات ،دقت وتكرارپذيري و پيش بيني بالايي برخوردار است و مي توان با اطمينان از آن استفاده نمود .(ابراهيمي قوام ،1370، ص115).
2- پرسشنامه مقابله با استرس لازاروس
در پژوهش حاضر از يك پرسشنامه‌ي استرس لازاروس استفاده شده كه بخش اول آن شامل اطلاعات و بيوگرافي (سن ، جنس ، رشته و.....) مي‌باشد و بخش دوم آن شامل 40سوال 3 گزينه‌اي مي‌باشد كه گزينه‌ها به چهار صورت آمده (ص،غ) - (بله و خير)– ( گاهي ، بندرت ،  هرگز) – ( اغلب ، گاهي ، هرگز) كه آزمودني بايد براي هر سوال تنها يك پاسخ انتخاب كند.
ميزان استرس لازاروس در همه سنين 14 يا 15 سالگي به بالا و در هر دو جنس مذكر و مونث قابل اجرا مي‌باشد و در اكثر فرهنگها مي‌توان آن را بكار برد در اين تحقيق نمونه‌ي ما شامل جنس مونث مي‌شود.
مقياس استرس تست لازاروس براساس پژوهشهاي گسترده‌اي فراهم شده و احتمالاٌ موثرترين ابزاري است كه به صورت يك پرسشنامه كوتاه فراهم آمده است ، پرسشنامه‌اي كه مي‌تواند مكمل تشخيص باليني باشد و نتيجه‌ي عيني با هدفهاي مشخص پژوهشي را بوجود آورد.
روش تجزيه وتحليل داده ها: در این تحقیق بنابر ماهیت آن از آمار توصیفی از جداول توزيع فراواني و شاخص هاي مركزي و شاخص هاي پراگندكي استفاده شد ونیز از آمار استنباطی برای آزمون فرضیه ها استفاده شده است.در این تحقیق از روش همبستگی پیرسون  استفاده شده است.

فصل چهارم ( تحليل  داده ها )
در این بخش،فرضیه های مطروحه در پژوهش، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و ارتباط بین متغیرها از طریق آزمون آماری مورد بررسی قرار می گیرد،برای این منظور ابتدا اطلاعات مورد نیاز از طریق  پاسخ های داده شده 250 پرسش نامه گروه نمونه بدست آمده و پس از آن متغیرهای پژوهش مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و با استفاده از نرم افزار آماری SPSS روش های آماری زیر در دو بخش توصیفی و استنباطی بکار گرفته شده است:
1-محاسبه و ترسیم جداول و نمودار فراوانی داده های خام در بخش توصیفی.
2-آزمون ضریب همبستگی پیرسون(r) به منظور تعیین رابطه بین متغیرهای تحقیق.


فصل پنجم ( نتیجه گیری و پیشنهادات )
بحث و نتيجه‌گيري:     در فصول گذشته پس از بررسی موضوع پژوهش ، مفاهیم نظری و تجربی و موارد مربوط به شیوه اجرای پژوهش به تجزیه و تحلیل داده های پژوهش پرداخته شد و نتایجی حاصل گردید.
     سوال اول : آیابین عزت نفس پايين با  استرس ناباروری رابطه وجود دارد؟

متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های پایان نامه بود.برای دانلود فایل اصلی،انلاین پرداخت کنید و انلاین دانلود کنید.

روش دانلود فایل :

1.کلیک گزینه خرید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت  پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر

قیمت: 50 هزار تومان

قیمت : 40 هزار تومان

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایدین در تاریخ 1395/5/5 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

سلام به اقای بنی حسن.
خیلی خوب بود.همون پرسشنامش برام خیلی ارزش داشت.متن پایان نامه مه از اونم بهتر بود.نسبت به قیمت فراتر بود.ممنونم.
پاسخ : سلام.خدمت شما.
از اینکه توانستین از پایان نامه حداکثر استفاده را کنین خوشحالم


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز. از اینکه وبسایت من رو برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم.که افتخار دارم پایان نامه و پروژه های دانشگاهی را از طریق این سایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم. اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد. ایمیل: mahdipnut@yahoo.com 09162588959 فقط پاسخگو به پیامک
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 930
  • باردید دیروز : 697
  • گوگل امروز : 132
  • گوگل دیروز : 172
  • بازدید هفته : 5,258
  • بازدید ماه : 26,342
  • بازدید سال : 55,119
  • بازدید کلی : 319,424
  • کدهای اختصاصی