loading...

دانلود پاورپوینت کاراموزی و طرح توجیهی

پایان نامه  روان شناسی مقایسه میزان تحمل استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل رشته روانشناسی دانشگاه قابل استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی - مشاوره و روانشناسی قالب فایل: word  تعداد 94 صفحه و 5 فصل دانلود پایان نامه با موضوع عوامل استرس زا - مقایسه استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل - استرس و اضطراب چکیده : عموماً استرس  ناشی از لزوم سازگا جسمانی، روانی، و هیجانی ما با تغییرات است. منظور از «تغییرات» صرفاً فرایندهای منفی نیست. برای مثال ، اگر پس از مدت ها کار کردن در یک اداره…

توجه :

با سلام.ضمن خوش آمد گویی تمامی طرح های توجیهی توسط مهندس مهدی بنی حسن کارشناس دام و طیور نوشته شده است.امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

درگاه پرداخت اینترنتی این وبسایت توسط درگاه واسط آرین پال   مورد تایید قرارگرفته است

لینک دانلود فایل بعد از پرداخت به صورت آنی باز می شود.

ایمیل پشتیبانی سایت  mahdipnut@yahoo.com

شماره تماس پشتیبانی سایت : 09191968068 فقط پاسخگو به پیامک (لطفا از تماس خودداری کنید)

ایدی تلگرام پشتیبانی : poshtibaniu@ 

مراحل خرید فایل مورد نظر  :

1.کلیک بر گزینه خرید.
2.وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره تلفن همراه.
توجه پست الکترونیکی همان ایمیل می باشد.در صورتی که ایمیل شخصی ندارید ادرس mahdipnut@yahoo.com وارد کنید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب ( با کلیه کارت هایی که عضو شتاب هستند قادر به خرید هستید)
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر ( دانلود فایل آنی  و پس از پرداخت لینک دانلود باز می شود.)

در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل با شماره 09191968068 با پیامک در ارتباط باشید.(پاسخگویی فقط به پیامک )

کپی برداری جزیی و کلی از مطالب و قرار دادن آن در سایت های دیگر از نظر شرعی حرام و پیگرد قانونی دارد.
مهدی بنی حسن بازدید : 579 پنجشنبه 19 فروردين 1395 نظرات ()

پایان نامه  روان شناسی مقایسه میزان تحمل استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل رشته روانشناسی دانشگاه

قابل استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی - مشاوره و روانشناسی

قالب فایل: word  تعداد 94 صفحه و 5 فصل

دانلود پایان نامه با موضوع عوامل استرس زا - مقایسه استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل - استرس و اضطراب
چکیده : عموماً استرس  ناشی از لزوم سازگا جسمانی، روانی، و هیجانی ما با تغییرات است. منظور از «تغییرات» صرفاً فرایندهای منفی نیست. برای مثال ، اگر پس از مدت ها کار کردن در یک اداره به شما ، ترفیع شغلی خاصی داده شود که منتظر آن می بودید، از گرفتن این ترفیع خوشحال و هیجان زده می شوید، اما اگر این ترفیع زمانی به شما داده شود که انتظار آن را نداشته باید یا خود را سزاوار گرفتن آن ندانید از بروز چنین تغیی دچار اضطراب  و ناراحتی خواهید شد.
 استرس  در حد کم بسیار مفید است چون نه تنها سبب به وجود آمدن علاقه و انگیزه در زندگی ما می شود، بلکه باعث ایجاد اعتماد به نفس  نیز می گردد. نمی توانیم بگوییم تغییرات عادی که در زندگی ما پیش می آیند کاملاً بی ضرر هستند، بلکه برای ایجاد نظم و ادامه ی زندگی بهتر ما باید قدرت سازگا خود را دائماً بهبود بخشیم. هنگامی که ما با تغییراتی مواجه می شویم و با آنها دست و پنجه نرم می کنیم به مرور مقاوم تر می شویم، اما زمانی که تغییرات شدیدی در زندگی ما رخ می دهد و یا تأثیر منفی زیادی در برهه ای خاص بر زندگی ما می گذارد، قابلیت سازگا ما بیش از اندازه آسیب می بیند و کاهش می یابد.
همه ی ما نیازمند توازن جسمانی و هیجانی هستیم؛ هنگامی که احساس خوشحالی و راحتی می کنیم این توازن برقرار است، اما زمانی که تغییرات ناخوشایندی برایمان پیش می آید، این توازن به خطر می افتد. به منظور ایجاد مجدد توازن، ما معمولاً عکس العمل های خاصی از خود نشان می دهیم که هانس سلیه (HANS SELYE ) در کتاب خود به نام استرس زندگی از این عکس العمل ها به عنوان نشانه های انطباق عمومی (G.A.S) یاد کرده است.
 بلافاصله پس از مواجهه یک فرد با عوامل استرس زا، نشانه های انطباق عمومی در فرد ظاهر می شود. اولین مرحله، اعلام خطر است که در این مرحله بدن با افزایش فشارخون ، ترشح آدرنالین و کشیدگی عضلات ، آماده ی مقابله با موقعیت به وجود آمده، می گردد.
دومین مرحله، مقاومت (RESISTENCE STAGE ) نامیده می شود، که در طی آن، تمام عکس العمل های جسمانی و روانی افزایش می یابد تا فرد بتواند برای مقابله با عوامل استرس زا  آماده شود. البته هر فرد تا حد معینی قدرت تحمل و مقاومت در برابر عوامل استرس زا را دارد و بعد شخص وارد.
 سومین مرحله که فرسودگی (EXHAUSTION ) نام دارد، می شود.
تصور این مسئله چندان دور از ذهن نیست، که اگر مدت زمان مقاومت شما در برابر عوامل استرس زا به درازا کشیده شود، توان شما تحلیل می رود و بیمار خواهید شد. اگر شما مجبور باشید هر روز با یک رئیس پُر توقع رو به رو می شوید که همیشه در حال انتقاد است و هیچ گاه لب به تشویق نمی گشاید ، نهایتاً از پای در خواهید آمد. اگر شما ملزم به نگهدا یکی از خویشاوندان بیمار یا علیل خود باشید و این کار را به تنهایی انجام دهید، خود شما به زودی دچار بیما جسمی یا روحی خواهید شد. به طور کلی، اگر استرس برای مدت طولانی و به طور دائم وجود داشته باشد باعث بروز ناراحتی هیجانی و جسمانی می شود.
هنگامی که فرد در اثر عوامل استرس زا به مرحله ی سوم می رسد، یعنی، واقعاً دچار مشکل اساسی و معضل شده است، حتی اگر نشانه های مرحله ی اول و دوم را نادیده گرفته باشد. اگرچه اصطلاح «اعلام خطر» در فرد به معنی شروع آمادگی آگاهانه در برابر تغییرات تهدید کننده است، اما وجود این مرحله چندان هم الزامی نیست، زیرا در این مرحله بدن و مغز آماده ی عکس العمل هستند و این آمادگی کاملاً ناآگاهانه و خود به خودی است و می تواند به سادگی اتفاق بیفتد.
استرس اصطلاح و موضوع عینی و معینی نیست، حتی اگر شما بتوانید به بهت ن شکل استرس را تع ف نمایید، باز هم برای توضیح آن از امور غیر عینی، همچون احساس ناراحتی جسمی یا روحی کمک خواهید گرفت.
تع ف ذهنی از استرس روشن می سازد که استرس مترادف و هم معنای کار محوله یا انجام مسئولیت های متعدد نیست، زیرا در این صورت هیچ کس را نمی توان یافت که زندگی عا از استرس داشته باشد. اگرچه افرادی هستند که کارهای زیاد و مسئولیت های بزرگی بر عهده ی آنان است، اما دچار استرس نمی شوند و با مسائل به خوبی کنار می آیند. استرس نه تنها خود ناشی از شرایطی است که ما با آن مواجه هستیم، بلکه تا حدودی نیز زاییده ی نگرش خاص ما در برخورد با آن موقعیت است. از همین رو، می توان گفت افراد متفاوت، عکس العمل های مختلفی در برابر استرس از خود نشان می دهند.

 

 

دانلود پایان نامه با موضوع استرس و عوامل و  مقایسه ان در افراد
 :
پایان نامه با موضوع : مقایسه میزان تحمل استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل رشته روانشناسی

قابل استفاده دانشجویان رشته  مشاوره - روانشناسی  و علوم تربیتی

قالب فایل: word  --- تعداد 94 صفحه --- 5 فصل 


فهرست مطالب
                                                                                                                    
                                 فصل اول : کلیات پژوهش       

چکیده........................................................................................   2
مقدمه   .....................................................................................  11
بیان مسئله  ..............................................................................   75
اهداف پژوهش ............................................................................   18
اهمیت وضرورت پژوهش ................................................................   19
فرضیه پژوهش .............................................................................  20
-اهداف کلی
- اهداف فرعی
تعا ف نظ ..............................................................................  21
تعا ف عملیاتی  .........................................................................   22
                 
                            فصل دوم :ادبیات نظ و پژوهشی
مفهوم استرس ...........................................................................  24
9 نشانه استرس................... ......................................................  28
تاثیر استرس بر شیر مادر...............................................................  32
تاثیر استرس برحافظه و یادگی ......................................................  35
نقش استرس در موفقیت انسان......................................................  37
شیوه های کنترل و مقابله با استرس  .............................................. 42
استرس و روزمرگی.......................................................................  55
تاثیر استرس بر پوست..................................................................  59
استرس و نقش زیانبخش بایدها......................................................  61
ادبیات نظ   ..............................................................................  64
انواع روشهای مقابله لازاروس ........................................................  65
روشهای کنار آمدن  با استرس .......................................................  66  
دیدگاه پزشکی به استرس.........................  ..................................  67
مقابله با استرس ازدیدگاه روانشناسی  ...........................................  70
پیشینه تحقیق  ...........................................................................  71
                             فصل سوم :روش تحقیق
روش تحقیق  ..............................................................................  78
جامعه آما   ..............................................................................  78
 نمونه پژوهشی  .........................................................................  78
ابزار پژوهش  ..............................................................................  79
جمع آو اطلاعات  ......................................................................  80
تجزیه و تحلیل داده ها  ..................................................................  80


                            فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادها


                                   فصل پنجم:بحث و نتیجه گی

نتیجه گی .................................................................................  94
پیشنهادات..................................................................................  95
محدودیت ها................................................................................  95



کلیات پژوهش
مقدمه : افراد جامعه کنونی بیش از پیش نسبت به استرس و پیامدهای آن هوشیار شده اند . بزرگسالان ، نوجوانان و حتی کودکان از آلودگی محیط زیست امکان وقوع یک جنگ هسته ای به پایان رسیدن منابع طبیعی وجوه اافزوده های غذایی و مواد سرطان زا و .... سخن می گویند و تمامی این مسائل بخشی از زندگی روزمره را تشکیل می دهند .
 زندگی عصر ما چنان است که در اغلب خانواده ها پدر و مادر هر دو باید کار کنند تا بتوانند هزینه های روز افزون را تامین نمایند . طلاق افزایش یافته ، ازدواج مجدد هم ام نا ممکن نیست .افزون بر رسانه های گروهی ، افراد به مشاهده ی صحنه های جنگ خشونت ، تخ ب ، بی رحمی و مرگ و کشتار عادت داده اند (استوا ، ١٩٩٨)
استرس یکی از مفاهیم مهم در مطالعه روانشناسی و بهداشت روانی به شمار می آید و به کفیات گوناگون در زندگی اطلاق می شود و به عنوان علل بسیا از درد ها ، ناراحتی ها و بیما ها و بیما ها تلقی می شود . مردم عادی آن را پدیده ای رنج آور و ناخوشایند ، پزشکان مسئله را از دید واکنش های فیزولوژیک روانپزشکان بنا را بر فشارهای عصبی و به کار بردن مکانسیم های سایکوفیزیولوژیک و بالاخره روانشناسان آن را تغییر رفتار و حالات هیجانی و بحرانی می دانند (اتکینسون ، ترجمه براهنی ، ١٣٦٧ )
مطالعه استرس به عنوان احساس حاصل از ارزیابی موقعیتی به عنوان فشار یا اضافه با به منابع روانشناختی ، مطالعه چگونگی تعادل بین جسم و روان است . محققان بر این نکته توافق دارند که ما را در و طه ی یک همه گی استرس هستیم که باعث بیما و حتی مرگ می شود . اما درباره ی چگونگی تع ف استرس توافق کمت دارند . تع ف استرس دشوار است .
نظ ه پردازان مختلف این اصطلاح را به شیوه های مختلفی بکار برده اند . یکی از شیوه های رایج تع ف استرس در نظر گرفتن آن به عنوان محرک است .
 توماس هوامز (١٩٧٩) استرس را واقعه محرکی که لازم است فرد با آن سازگار شود تع ف کرد . بنابراین استرس به عنوان یک محرک ، هر موقعیتی است که در خواست های غیر معقول و فوق العاده را داشته و نیازمند تغییر در الگوی زندگی جا فرد باشد (هولمزو راهه ١٩٧٦)
موارد استرس به عنوان یک محرک شامل امتحان بلایای طبیعی و جدایی زناشویی است این واقع استرس زا هستند . چون فرد را ملزوم به انجام رفتارهای سازگارانه برای کنار امدن با درخواست های محیطی تحمل شده می کند .
استرس به شکل دیگر می تواند به صورت پاسخ فیزیولوژیکی در نظر گرفته شود (سیله ١٩٧٦) طبق نظر هانس سیله فیزیولوژیست ، الگوی نا متمایز فعالیت فیزیولوژیکی ذاتاً ناگوار است . زیرا تند شدن ضربان ، قلب ، تند شدن تنفس و افزایش تنش عضلانی و کارکرد تعادل حیاتی را مختل می کند . طبق نظ ه سیله ، هرگاه شخصی برای مدت طولانی انگیختگی ، فیزیولوژیکی را تجربه کند (مثل بیمار تب دار ) بدن دچار استرس می شود . پژوهشگران دیگر می گویند واکنش استرس نه تنها تغییرات فیزولوژیکی بلکه اختلال واکنش های رفتا – حرکتی (مثل لرزش دست ، اختلال های گفتا ) آشفتگی هیجانی و بدکا شناختی را شامل می شود (لازاروس ١٩٦٦)
چون مردم به محرک های یکسان ، به صورت متفاوت واکنش نشان می دهند پس باید استرس را چیزی بیش از یک محرک در نظر گرفت . لازاروس و فوکلمن مخالف در نظر گرفتن استرس به عنوان پاسخ فیزیولوژیکی نیز هستند . بسیا از وقایع زندگی نظیر ورزش و عاشق شدن ، به تشدید فعالیت دستگاه عصبی خودمختار می انجامد ولی شخص ورزش و عشق را به عنوان یک عامل استرس زا تجربه نمی کند .
دانشجویان در جامعه ای زندگی می کنند که مشخصات بارز آن را می توان افزایش جمعیت ، شهر نشینی گسترش موسسات و پیچیدگی تکنولوژی در ارتباطات دانست و این موارد بیش از پیش انسانها و مخصوصاً دانشجویان را به هم نزدیک کرده و باعث شده تا آنها در جهت رقابت با سای ن به تکاپو و تلاش بیشتر وادار شوند . از این ط ق افزایش توقعات و انتظارات روز افزون جامعه نیز در جهت رفع این توقعات و حل موارد فوق مسمر الثمر نخواهد بود .
 یکی از مهمت ن موضوع که با آن بیشتر در این تحقیق سرو کار دا م استرس ها و عواملی که باعث این فشار های عصبی است که همه دانشجویان با آن درگیر هستند که باید آنها را بشناسیم .
 امروزه استرس به عنوان مهمت ن فاکتور در جوامع می باشد که باعث به وجود آمدن امراض جسمی و اختلاهای روانی در رفتارهای دانشجویان است . استرس در زندگی دانشجویان به شیوه های متفاوتی بروز می کند ، پرخاشگ ناگهان در پاسخ به یک سوال ساده لوحانه ، سر درد شدید در پایان یک روزگا سخت ، بروز عصبانیت برای همین میزان تحمل دانشجویان به استرس نسبت به فاکتورهای شخصیت و محیط متفاوت است و آنها در دوران تحصیل استرس را تجربه می کنند . گروهی از روانشناسان رفتا استرس را بیما شایع قرن نامگذا کرده اند در حالی که در عصر حاضر که در آن هستیم عصر استرس و فشارهای روانی و عصبی است دوره ای که در آن دانشجویان بیش از هر زمان دیگ در معرض عوامل وجود استرس قرار گرفته و مسائل و مشکلات بی شما از هر طرف آنها را احاطه کرده است .
از آنجایی که عصر حاضر را دوران اضطراب و استرس نامیده ، پیچیدگی های جا جامعه بش ، سرعت تغییرات و بی توجهی نسبت به زمینه های مذهبی و ایئولوژیک و نظام اجتماعی و عاطفی خانواده برای افراد و اجتماع بش تضاد ها و تعارض های تمدن بشر و ارتباطات اجتماعی استرس های تازه ای نیز پدید آورده است که مقابله با آنها برای هر فردی لازم و ضرو است . از طرفی نیز همه استعدادهای عظیم و کشف نشده ای برای رشد و تکامل و دگرگونی ، توانایی یافتن معانی ژرفتر ، دست یافتن به توفیق بیشتر در زندگی بهره مندیم . بنابراین استفاده از تواناییها و استعدادها برای مقابله با انواع استرسهایی که در زندگی روزمره برایمان پدیده می آید ، امکان پذیر می باشد .
از نظر فیزیکی رویداد یکسانی در مورد بروز استرس  برای همه ی ما اتفاق می افتد. به محض این که با شرایط استرس زا برخورد می کنیم، پاسخ اولیه ی ما در مقابل استرس به صورت «جنگ و گ ز» آشکار می شود. در این وضعیت، میزان تنفس افزایش می یابد (امکان استفاده ی مغز و عضلات از اکسیژن اضافی)، ضربان قلب افزایش می یابد، فشارخون  بالا می رود،  قند   و چربی  بیشت برای تولید انرژی اضافی به درون رگ ها آزاد می شود، انقباض عضلانی بیشتر شده، بزاق دهان کم می شود و میزان تع ق بدن افزایش می یابد. تمام حواس ما فعال می گردند و آدرنالین و کورتیزول به منظور آمادگی هر چه بهتر در بدن آزاد می شوند. این پاسخ های فیزیولوژیکی خودکار بسیار مفید بوده و برای ما چون اعلام وضعیت خطر است؛ به عنوان مثال، هنگامی که خانه ی ما آتش می گیرد بروز این واکنش ها باعث می شود که ما به سرعت از موقعیت خطر بگ زیم. برای مثال، اگر شما به ملاقات مهمی که فردا در محل کارتان خواهید داشت فکر کنید، واکنش های خودکا در شما ایجاد می شود که نمایانگر این است که شما با مشکلی مواجه شده اید. در مثال اول، انرژی اضافی بدن در مسیر مفیدی به کار می افتد، اما در مثال دوم، انرژی تولید شده جایی برای مصرف شدن ندارد؛ بنابراین، همان طور که نشسته اید و به ملاقات فردا فکر می کنید هورمون های مربوط به استرس  در سراسر بدنتان پراکنده می شوند – لذا شما در تمام بدنتان حالت آماده باش را حس می کنید. در برخی از افراد در چنین مواردی ترشح اسید معده  زیاد می شود که در صورت ادامه ی آن ، احتمال بروز زخم معده در آنان افزایش می یابد. همچنین طولانی بودن استرس و ناتوانی در سازگا مناسب با آن منجر به خستگی بدنی شده و امکان ابتلا به بیما قلبی و کلیوی را افزایش می دهد.

بیان مسئله : استرس به سه مفهوم در نظر گرفته شده است (الهه میرزایی ، ١٣٧٨ ) در یک رویکرد ، تمرکز بر محیط معطوف است و استرس به عنوان محرک توصیف شده است که شامل واقعه یا رشته ای از شرایط ویژه به عنوان مثال ، زمانی که فرد می گوید شغل من بسیار پر استرس است از همین دیدگاه به مفهوم استرس نگاه کرده است . وقایع و شرایطی تهدید کننده یا زیان بخش اند و در نتیجه احساس تنش ایجاد می کند ، استرس زا خوانده می شود .
رویکرد دوم است را به عنوان پاسخ در نظر گرفته و تمرکز آن بر واکنش مردم به عوامل استرس زا ست . از این دیدگاه مردم به نقشی که احساس می کنند استرس می گویند  مانند زمانی که فرد می گوید : به هنگام سخنرانی احساس استرس می کنم . پاسخ فرد شامل دو جزء مرتبط با هم است . جزء شناختی که شامل رفتار ، الگوی فک و احساسات است . مانند زمانی که احساس می کنید عصبی هستید و جزء فیزیولوژیکی که برانگیختگی های جسمی را در بر می گیرد مانند زمانی که قلبتان تند تند می زند دهانتان خشک می شود و عرق می کند (الهه میرزایی ، ١٣٧٨)




خلاصه ای از فصل سه :

روش تحقیق :
این تحقیق از نوع پی رویداد  ودر قالب روش میدانی جمع او داده ها انجام شد .

جامعه آما :
جامعه اما این پزوهش کلیه دانشجویان مجرد و متاهل رشته روانشناسی دانشگاه و رودهن می باشد .

نمونه پژوهش :
نمونه شامل ٦٠(٣٠ فرد مجرد و ٣٠متاهل ) نفر از دانشجویان روانشناسی که با روش نمونه گی به صورت تصادفی انتخاب شدند .

ابزار پژوهش :

ابزار پژوهش در این تحقیق که برای سنجش میزان استرس بکار بردیم ، پرسشنامه کنار امدن لازاروس می باشد . این پرسشنامه برای شناسایی افکار و اعمالی طراحی شده که فرد از انها برای مقابله با حوادث استرس بر انگیز خاص استفاده کرده است . این پرسشنامه فرآیندهای کنار امدن را می سنجد ، نه گرایشها یا سبک کنار امدن را .
در پاسخ دهی به سوالات پرسشنامه افراد به هر ماده بر اساس یک مقیاس چهار گزینه ای لیکرت پاسخ می دهند که نشان دهنده فراوانی هر یک از راهبردهای مورد استفاده است : صفر نشانگر » بکار بردم » 1- نشانگر « تا حدی بکار بردم » 2- نشانگر « بیشتر مواقع بکار بردم » 3-نشانگر «زیاد بکار بردم» می باشد . پرسشنامه روشهای کنار آمدن لازاروس شامل 66 سوال است که ٥٠سوال آن در ٨ مقیاس روشهای کنار آمدن رویارویانه ، دو جویی ، خویشتن دا ، جستجوی حمایت اجتماعی ، مسئولیت پذی ، گ ز اجتناب ، حل مدبرانه مسئله ، ارزیابی مجدد مثبت). بنابراین این مقیاس را به 60 نفر از دانشجویان روانشناسی مقطع کارشناسی واحدشهر و رودهن ارائه می دهیم .

چگونگی جمع او اطلاعات :

پرسشنامه را به ٦٠ نفر از دانشجویان مجرد و متاهل به صورت مساوی به هر گروه٣٠نفر می دهیم و ضرورت این تحقیق را برای آنها توضیح داده و از آنها تقاضا می نماییم که به پرسشهای مطرح شده با کمال دقت پاسخ دهند

تجزیه و تحلیل داده ها :
در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی شامل فراوانی ، میانگین ، انحراف استاندارد و تفاوت میانگین ها به روش تجزیه و تحلیل از ط ق مقایسه میانگین دو گروه از دانشجویان مجرد و متاهل روانشناسی . انحراف استاندارد و بعد از T بر اساس میانگین و انحراف استاندارد بدست آمده محاسبه شده است . روش اموا استفاده شده در این پزوهش T مستقل می باشد .




متن فوق تنها خلاصه ای از قسمت های پایان نامه بود.برای دانلود فایل اصلی،انلاین پرداخت کنید و انلاین دانلود کنید.

روش دانلود فایل :

1.کلیک گزینه خ د.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت  پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر

 


قیمت : 50هزارتومان

قیمت 30هزار تومان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آموزش مراحل خرید فایل

مراحل خرید فایل مورد نظر  :

1.کلیک بر گزینه خرید.
2.وارد کردن اطلاعات نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره تلفن همراه.
توجه پست الکترونیکی همان ایمیل می باشد.در صورتی که ایمیل شخصی ندارید ادرس mahdipnut@yahoo.com وارد کنید.
2.پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب ( با کلیه کارت هایی که عضو شتاب هستند قادر به خرید هستید)
3.کلیک بر گزینه ( بازگشت به سایت پذیرنده )
4.دانلود فایل مورد نظر ( دانلود فایل آنی  و پس از پرداخت لینک دانلود باز می شود.)

در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل با شماره 09191968068 با پیامک در ارتباط باشید.(پاسخگویی فقط به پیامک )
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز. از اینکه وبسایت من رو برای خواندن انتخاب کردید از شما کمال تشکر را دارم.که افتخار دارم پایان نامه و پروژه های دانشگاهی را از طریق این سایت در اختیار شما سروران گرامی بگذارم. اميد است سير و سرچ در اين مجموعه افزايش بار اندوخته هاي علمي دوستان دانش دوست و پژوهشگر، را سبب شود در اين اثني ما را با رهنمود هاي ناب خويش راهنمايي نماييد. ایمیل: mahdipnut@yahoo.com 09191968068 فقط پاسخگو به پیامک
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 798
  • گوگل امروز : 40
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 3,834
  • بازدید ماه : 13,109
  • بازدید سال : 104,898
  • بازدید کلی : 767,229
  • کدهای اختصاصی